Stina

- Si vis Amari, Ama -

Underbar dag!!

Publicerad 2010-09-18 01:11:23 i Allmänt

Blev som jag trodde... En helt underbar dag!! Åkte hem till Lollo och gick ut med Zingo en liten sväng, innan det blev in till stan!! Sedan hem till Lollo igen och tog Zingo på en riktig promenad!! :)

    




Ser ni ekorren??

     


Ankorna blir livrädda för Zingo, farlig hund detdär!! :)

Sedan blev det stan igen!! Kollade runt lite i affärer, var en sväng på banken, köpte lite fika till Sammi och umgicks lite med honom, innan det var dags att åka hem!!
På vägen hem frågade Vera om jag ville komma och äta, och det tackar jag juh inte nej till!! ;)




Flickorna chillar lite i en "fåtölj" som jag byggde!!

Sedan blev det häng i soffan och vi såg vi 2 filmer, var helt okay!!
Nu är det dags för sängen!! Sedan får vi se vad som sker imån, tror nog att det i alla fall blir någon promenad, och kanske stan?? Får se hur vädret är!!
Jag hoppas att ni har haft en lika bra dag som jag har haft!! Sov så gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela