Stina

- Si vis Amari, Ama -

Underbar dag!!

Publicerad 2010-09-07 23:22:49 i Allmänt

Har varit inne i stan idag igen!! :) Och idag blev det kina/thai buffé och det var riktigt gott!!! Då önskar jag att jag kan äta hur mycket som helst... Men tyvärr så tar det juh stopp ganska så fort... :( Sedan tog Sammi och Lollo en kaffe och jag en cola, och vi gick ner till älven för att njuta utav solen och en massa tjöt!!




Vit skoligan!! :)

Sen tog vi en svägn på stan och kikade runt och kikade lite. Lollo snackade om nåt spel där man trampar på platter... Efter ett tag förstod jag vad hon menade och vi gick till Megazone (?? tror det heter så???)






Sammi fortsatte sedan att vara på stan och Lollo och jag åkte hem till henne för att gå ut med Zingo!! Vi tyckte att vi skulle gå ifrån henne till mig, jättebra ide!! :) Om man kan vägen, och det kunde inte vi!! :) 1timma och 40min tog det endast!! ;) Ska ta typ max 40min säger mästarna!! :) Men solen sken, så vi klagade inte!!


Väl hemma blev det lite mackor och lite dricka!!

Hann även med lite häng med Vera innan kvällen var slut!!! Men det har varit helt underbart väder idag, men nu på kvällen känns kylan!! Sammi har by the way hittat sin jacka, PÅ JOBBET!!! Riktigt stolt är jag!! Att jag inte hade städat bort den alltså!! ;)

Nu är det snart dags för sängen, först lite soffmys!! Imån är det fullt upp igen, ska söka en massa jobb!!!

Sov så gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela