Stina

- Si vis Amari, Ama -

Valvakan

Publicerad 2010-09-19 21:36:48 i Allmänt

Sitter faktiskt och tittar på valvakan, och är ganska så chockad över att jag gör det och det är första gången som jag gör det... Skrämmande dock att det verkar som om Sverige Demokraterna kommer att komma in i riksdagen... Det tycker jag är ganska så skrämande och jag tror att det säkerligen är fler som håller med mig???
Förstår inte riktigt hur man kan rösta på dem??? Men det är upp till var och en, fastän att jag inte förstår...

Vi får se hur det går...



Snart är det dags för mig att sova, shit... Ska upp vid halv sex imån, och det var ganska så länge sedan jag var uppe vid den tiden, utan att kunna gå och lägga mig efter vill säga. Nu ska jag upp och sedan jobba, jaja, det kommer säkerligen att gå bra! Ska bara jobba tills tolv så det är skönt!! Men som vanligt är det underbart att få jobba lite!!! Behöver verkligen komma igång en hel del, förberedande för att jag snart ska få ett jobb!! Det ver jag att jag kommer att få!! :) Ska juh iväg på en intervju på tisdag, så då hoppas vi igen!!
Hoppas i alla fall att ni har haft en bra helg? Och en skön söndag?! Underbart här att Sammi har kommit hem igen!!! Får se om jag orkar skriva något innan jag går till jobbet imån, annars blir det lite senare!!

Sov så gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela