Stina

- Si vis Amari, Ama -

28:E APRIL

Publicerad 2011-04-28 09:41:32 i Allmänt

God morgon!!
Hur mår ni idag? Jag mår jättebra och är dessutom ledig! Men tror nog jag ska sova lite till, somnade vid typ 3 igår, så det känns som om det behövs lite mera sömn!

Igår hann jag knappt komma hem ifrån jobb innan det var dags att fixa sig klar, sedan drog vi iväg til Olles för att se fotbollen.



Jag är ju inte så jättefotbolls intresserad när inte Sverige spelar, men ibland är det kul att se nån match! Men killarna var lite mera inne i matchen är vad jag var! :)






Idag får vi se vad som händer, vill än så länge ta en promenad, har dock väldig träningsvärk sedan igår, men det blir nog bra, sedan vill jag även handla lite saker till balkongen, en kruka och lite blommor! Får se vad jag lyckas få med mig, alltid lite jobbigt när man inte har bil!

Men önskar er en riktigt bra dag, och såklart ett stort GRATTIS TILL CHARLIE SOM BLIR 1 ÅR IDAG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela