Stina

- Si vis Amari, Ama -

Äntligen!

Publicerad 2011-04-02 10:24:40 i Allmänt

God morgon!!
Idag är jag LEDIG!! Och det känns underbart! Har en massa saker som jag vill hinna göra idag, men samtidgt tror jag inte att jag gör något, utan bara slappar. Sakerna kan vänta tills imån! :)



Tycker ändå att det har gått bra att jobba, självklart extra trött vissa dagar, men jag tycker jag har gjort det bra!

Sa till på jobbet igår att inte ringa mig, för jag kan inte säga nej... Så jag hoppas att jag får vara ledig! :)



Jag sov tills klockan väkte mig typ kvart i 10 i morse, väldigt sällan jag sover så länge. Nu har jag hunnit duscha och ska snart göra frukost.
Och idag blir det grymmefrukost, eller onyttighetsfrukost kanske jag ska kalla det? Bacon, ägg, korv och massa gott!
Men det tycker jag vi är värda på lördagar! :)

Jag trodde att helgen skulle bjuda på sol och fint väder, men icke... Det är grått och trist ute, ser ut att blåa en del och termometern står på 0 grader, inge alls kul. Ska se om jag får in en promenad i alla fall, alltid skönt med frisk luft. Det positiva med detta vädret är ju att det töar, nu när jag tittar ut genom mitt fönster ser jag marken på vissa ställen! :) Här krävs det inte mycket för att jag ska vara glad! ;)

Dags att fixa frukost. Hoppas att solen lyser på er idag kanske?

Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela