Stina

- Si vis Amari, Ama -

Årets första grillning

Publicerad 2011-04-03 09:59:06 i Allmänt

Det blev gårdagskvällens projekt. Och shit vad gott det blev. Riktigt efterlängtat.

Kändes dock lite fel att stå och grilla när det är en massa snö ikring, inte riktigt som det brukar vara! :)






Tror det är första gången som jag grillar såhär tidigt i Sverige någongång...

Vädretute ser helt okay ut, eller det är grått, men det blåser inte så mycket som det gjorde igår och termometern står på 7 grader! Blir definitivt en promenad senare!

Nu blir det lite slapp tills Sammi ska åka till jobbet vid 12.

Kommentarer

Postat av: Tesa

Publicerad 2011-04-03 10:33:00

Åh vad gott det ser ut! Saknar dig frugan! Puss

Postat av: Line

Publicerad 2011-04-03 11:17:05

du får nog vänja dig att grilla i snö.... hi hi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela