Stina

- Si vis Amari, Ama -

FREDAG!!

Publicerad 2011-04-01 09:16:02 i Allmänt

God morgon!
Äntligen får jag njuta utav att det är fredag! :) Mitt sista pass på mitt 19 dagars race! :) Men börjar inte jobba föräns klockan 14, så innan det får vi se vad jag hittar på! Inatt har det kommit ännu mera snö, och det snöar fortfarande lite... Eller det har ju inte kommit så jättemycket under natten heller, men lite i alla fall. Men tydligen så försvinner snön fortare när det kommer ny snö, om det kommer lite som det har gjort i natt... Så nu är väl våren påväg här uppe med! ;)
Hörde dock på radion igår att det skulle vara 15 grader i södra Sverige i helgen, och, han betonade verkligen, till och med upp mot 10 grader längs norrlandskusten. Får väl se vad helgen har att erbjuda i väderväg.

Första april idag också, lurat någon ännu? Eller kanske blivit lurad?
Såg nu när jag vaknade att jag hade missat samtal ifrån min svägerska klockan 7 i morse, kan tänka mig att det var hon eller någon utav hennes underbara döttrar som ville luras lite...




Nä, nu blir det lite fortsatt slapp, men vi hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela