Stina

- Si vis Amari, Ama -

God morgon!

Publicerad 2011-04-26 09:10:35 i Allmänt

Hej,
Idag har vi riktigt knepigt väder här uppe tycker jag. Ser ut som det ska regna, me solen lyser igen så det ser ändå fint ut! :)

Igår hände det inte mycket, jag har många bra planer på vad jag skulle göra under dagen, men ändå blev det bara städ och sedan inget mer. Får dåligt samvete när jag har sånna dagar, men ändå är dom sköna att ha ibland!

Gårdagens middag blev kyckling, färskpotatis, sås, lök, sparris, majs och champinjoner.





Blev riktigt gott!

Nu får vi se om jag ska hitta på något innan jobbt, eller om jag bara ska slappa här hemma! :)

Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela