Stina

- Si vis Amari, Ama -

God morgon

Publicerad 2011-04-06 08:47:51 i Allmänt

Hur står det till idag? Sovit gott?
Jag har sovit riktigt gott! :) Börjar inte jobba föräns 17 idag, så det kan hända att det blir lite mera sängen ändå!

Igår blev det promenad till och från jobbet, och återigen var det en helt underbar dag!! :) Himlen var blå, solen sken och fåglarna kvittrade. På rasten satt typ alla utanför och njöt utav solen! Sedan blev det promenad hem.
Laga lite middag, lasange.





Sedan blev det hem till Sarah på en kopp te. Vi tittade på en film som var sjuk... Grace, någon som har sett den?
Vidrig och äcklig, nä inte direkt någon hitt! :)

Köpte även lite påskpynt



Snart dags att ta in påskriset!! Tycker det blir så fint! längtar till det ska in, men får nog vänta ett tag till, så det står til påsk! :)

Nu får vi se vad dagen har att erbjuda, vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela