Stina

- Si vis Amari, Ama -

God natt

Publicerad 2011-04-13 23:36:40 i Allmänt

Så lider även denna dagen mot sitt slut...
Så jag tänkte bara slänga in en liten god natt hälsning!!

Imån är det tvättdags, verkligen på tiden... Jag brukar vara väldigt duktig på att tvätta i tid och otid. Men nu behövs det verkligen, finns typ inga rena kläder, så klockan 7 ringer klockan imån också är det bara att starta! Sedan blir det väl promenad och lunch innan det är dags att jobba. Fick ett kort extra pass imån med, så det bli bra!

Såg i tidningen att det skulle bli bra väder imån, nu det hoppas vi på! Men just nu är det -2 och det var frost på bilen när vi åkte hem ifrån jobbet. Men natten är ju lång, så förhoppningsvis blir det en underbar dag imån med!

   

SOV SÅ GOTT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela