Stina

- Si vis Amari, Ama -

Har du deklarerat?

Publicerad 2011-04-10 15:06:22 i Allmänt

Yes, då var det klart för min del... Deklarationen är nu klar! :) Underbart!



Jag hoppas att skatteverket tycker att jag har gjort rätt så jag får tillbaka lite pengar lagom till sommaren!

Annars händer det in så mycket här hemma idag. Har dammsugit och ska snart tvätta golven...
Funderar på om jag skulle orka och ta tag i dessa fönster?? Eller om det kanske skulle få vara någon vecka till? Finns ju fortfarande enhel del grus kvar, och chansen finns att det dammar en hel del när det soppas bort... Jag menar, vill ju inte behöva tvätta rutorna en gång till, så kul tycker jag inte att det är! :)

Nä, dags att sluta hitta på ursäkter och fortsätta och städa... Kanske också plantera om min blomma? Får se vad det blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela