Stina

- Si vis Amari, Ama -

Hemma igen

Publicerad 2011-04-03 14:16:52 i Allmänt

Blev en liten kort sväng på stan. Min trötthet börjar komma nu, usch och fy, känner mig inte alls bra... Blir sängen/soffan och någon bra film.

Lyckades i alla fall att hitta en jumpsuit, men är lite tveksam... Får vänta tills Sammi kommr hem så får han hjälpa mig att vara smakråd... Jag köpte en i svart med långa ben och tubtopp! :) Tror nog det kan blir riktigt snyggt. Men är lättare när jag har den hemma, kan prova med skor, skärp och lite smycken. Visar er lite senare.

Men sedan hittade jag ytterligare en, en blommig med korta ben, även den riktigt snygg, men den var jag ännu mera tveksam till så den fick vänta i butik så länge! :)

V hörs lite senare, nu är det slappning på hög nivå!

Kommentarer

Postat av: Line

Publicerad 2011-04-03 14:20:15

hmmm jumpsuit, hur tycker vi om det egentligen? blommig med korta ben lät nice, men jaaa, kanske.

du är säkert vacker i den, du är vacker i det mesta!varning kameltå dock..... kram!



Postat av: Stina

Publicerad 2011-04-03 16:26:37

Jo, jag är också tveksam... Får se vad Sammi säger. Jag är lite mera sugen på den blommiga, men något säger mig att det kanske räcker med att det är en jumpsuit- kort och blommig också? Rädd att det blir för mycket. Svart funkar alltid, jaja vi får se hur det blir! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela