Stina

- Si vis Amari, Ama -

Irriteranade

Publicerad 2011-04-14 13:02:46 i Allmänt

När jag gick ner i morse för att byta maskinerna, vad händer då? Jo, ett nytt torkskåp ska installeras... Dvs att jag har gått upp tidigt i onödan...
Som tur var, var det ingen annan som hade tvättid efter mig, så nu har jag ganska så nyligen varit och hängt upp alla kläder i det nya fina torkskåpet!! :)

Annars sker det inte mycket idag, ska snart börja laga lite lunch, och idag kör jag på hamburgare!
Sedan tar jag en promenad innan det är dags att fixa med tvätten och sedan göra mig klar för jobb!

Klickade även hem 2 nya sommarfavoriter ifrån h&m





Vitt och snyggt!! :) Är dock lite osäker på tunikan, men jag tror nog den kommer vara riktigt snygg!

Dasg att fixa lite lunch, vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela