Stina

- Si vis Amari, Ama -

Jobbar för mycket?

Publicerad 2011-04-14 22:06:50 i Allmänt

Enligt en utav mina chefer jobbar jag för mycket...
Eller i alla fall denna veckan, tydligen får man inte jobba 7 dagar på en vecka. Ooops sa jag, för det visste jag inte om...
Men efter lite snack fick jag det denna gången, men bara jag vet om att jag inte får göra så igen!
Lite fel tycker jag att det är så, förstår att man inte ska få vara schemalagd så mycket, men om man jobbar extra och tar på sig en massa pass, vad gör det?
Speciellt när vi jobbar de tider som vi jobbar, vissar dagar endast 4 timmar och det kommer man inte så långt på! :)

Nu blir det lite häng i soffan innan det är dags att sova lite! Hoppas jag vaknar utvilad imån, så jag har en massa energi, vill promenera och städa i massor! Sedan blir det jobb kl 12,30, men förhoppningsvis vaknar jag tidigt så jag hinner!

Hoppas att ni har haft en bra dag? Och sov så gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela