Stina

- Si vis Amari, Ama -

Lagar middag

Publicerad 2011-04-21 19:43:14 i Allmänt

Hej!!
Haft en riktigt tråkig dag, eller vad ska man kalla det? Jag har gjort nada för jag vill inte riskera att smitta någon eller att jag själv blir mera sjuk... Så har typ liggmärken efter soffan.
Som tur var tror jag bara det var något igår, för annat än trött så känner jag inget! Och det är ju bra, hatar att vara sjuk!

Nu håller jag i alla fall på att laga lite middag, med man tager vad man haver!!



Blir kyckling wokat med de grönsker som finns hemma, och det luktar riktigt gott!!

Hoppas att ni har en bra torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela