Stina

- Si vis Amari, Ama -

Lite trött

Publicerad 2011-04-14 07:15:22 i Allmänt

God morgon!
Ångrar mig ganska så mycket nu att jag tog tvättid kl 7, why??
Nä, men det första maskinerna är inne, tror nog jag ska sova lite medans dom rullar på, eller så tar jag det efter bara!
Hoppas att ni har sovit gott? Jag lyckades inte somna föräns vid 2, så jag tyckte inte det var så kul när klockan ringde. Men så fort allt är färdigtvättat är det riktigt skönt, samt att jag börjar ju inte jobba föräns 17, så jag har god tid på mig att slappa innan jobbet!

Här uppe skiner solen idag, så jag tror nog att det kan bli fint! Det är redan 3 grader ute, så det kommer bli skönt med en promenad senare!

Men nu tänker jag hoppa upp i soffan och läsa lite i någon serietidning!
Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela