Stina

- Si vis Amari, Ama -

Måndag och ledig!

Publicerad 2011-04-25 11:03:20 i Allmänt

Hej!
Hur mår ni idag? Här är det naturligtvis lite halvmolningt, misstänker att det är för att jag är ledig... Men ändå är det fint väder, men inte bara som igår.
Sammi skulle inte vara ledig idag, så kanske gör jag en picknick och går till hans jobb? Får fundera lite mera på det.

Igår blev det riktigt trevligt och gott!! Tyvärr så glömde jag helt bort att ta kort, men fick 2 i alla fall innan jag glömde bort det!





Nä, nu blir det på med promenadkläderna och ge sig ut. Sedan har jag ett stort och fint diskberg när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela