Stina

- Si vis Amari, Ama -

Påskveckan är här

Publicerad 2011-04-18 11:58:14 i Allmänt

Hej!
Hur mår ni idag? Laddade inför en ny vecka? Jag känner mig riktigt på topp! :) Efter 7 dagars jobb förra veckan, blir det bara 6 dagar denna veckan! Är ledig på onsdag och ska hoppa in hos Sarah på torsdag, annars är det jobb för hela slanten. Men sedan går det ner till det normala igen, men hoppas som vanligt på extra timmar, annars blir det för lite.

Gårdagen blev riktigt lugn efter jobbet...
Funderade faktiskt på en promenad, men det blåste tokmycket...





Så istället gjorde jag ett annat alternativ, åt pizza, slappade i soffan och sedan somnade jag!! :)



Nu på morgonen har jag fixat lite här hemma, nu får jag se vad som händer, börjar jobba kl 15!

Ha en riktigt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela