Stina

- Si vis Amari, Ama -

Spontan dag!

Publicerad 2011-04-28 17:44:55 i Allmänt

Hej,
Innan jag somnade om i morse messade jag en kompis om date, sedan somnade jag om, när jag sedan vakande var det typ 15 min kvar tills vi skulle ses!! STRESS!!! Men skyndade mig så gott jag kunde och sedan blev det en sväng på stan och en lunch! Alltid lika trevligt. När hon sen började jobba började jag shoppingen på allvar! ;) Nä, men fick köpt lite nytt till balkongen, vardagsrummet och hallen!! Kommer nog att bli riktigt fint tror jag!

Nu har jag precis kommit hem och ska fixa och dona med allt! Nästan det roligaste av allt!
Så nu blir det plantering av blommor, montering av bänk och lite mera finslippning! Visar upp bilder senare!
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela