Stina

- Si vis Amari, Ama -

2 pass kvar

Publicerad 2011-12-02 09:03:22 i Allmänt

God morgon! :)
Hoppas att ni sovit gott? Jag ska slänga i mig lite snabb frukost innan jag åker till jobbet.
Sedan blir det jobb fram tills 18 ikväll och efter det är det tänkt att jag ska packa, eller jag måste packa. Har även lite andra saker som verkligen måste fixas idag, så ska försöka att ta itu med det direkt efter jobbet.

Önskar nog att det var lördag nu och att klockan var ca 15! För då börjar min semester! :) Börjar den bra med kalas/fest för Sammi och Tony som fyllt/fyller 30! Och på söndag åker vi hem till väst!



Nu blir det till att skynda lite så jag hinner!

Önskar er alla en riktigt bra start på helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela