Stina

- Si vis Amari, Ama -

Är Dagmar här?

Publicerad 2011-12-26 12:43:47 i Allmänt

Hej!
Hoppas att ni har sovit gott? Det har jag gjort trots att det blåser för fullt ute. Har lugnat ner sig nu på morgonen, vilket är ganska så skönt!

Väldans vad lugnt det var på jobbet igår! Blev en rekodstängning! :)
När jag kom hem var det bara slapp, som vanligt numera! ;) Kollade lite på tv och åt lite chips! Vid 3 åkte jag och hämtade Sammi efter jobbet.
När jag står och väntar på Sammi, öppnar en kille bildörren, jag tittar lite frågande på honom och frågar vad han vill, först då fattar han att jag inte är taxi! :)
Går några minuter till och samma kille öppnar dörren igen och jag tittar lite irriterat på honom igen och frågar vad han vill nu? Tror nog att han förstod redan på min ton, men ändå frågade han om jag skulle ut och köra. Vad tror han? Jag sitter i bilen, mitt i natten... Jag hade inte riktigt tänkt att övernatta... Men istället fick han till svar att jag stod och väntade på någon och sedan skulle vi hem. Sedan stängde han dörren igen.
Snart efter det kom Sammi, som tur det!

Somnade först vid 4 inatt, så sov ända till kl 10! :) Skönt med lite sovmorgon!
Annars har det varit lugnt, kollat lite på tv och duschat. Snart är det dags att åka till jobbet.



Jag på julafton!

Hoppas att ni alla haft en riktigt bra julhelg! :) Nu är det bara till att ladda om inför nyårshelgen!
Funderar lite på om jag kanske ska ta ner julgranen denna veckan? Någon annan som gör det? Men den är ju som himla fin! :) Jaja, får nog fundera lite till på det!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela