Stina

- Si vis Amari, Ama -

Checkar ut

Publicerad 2011-12-20 06:15:29 i Allmänt

Hej, eller kanske passar bättre med god morgon hemma! :)

Vi har precis checkat ut och har den tråkigaste tiden på hela resan... Då vi bara väntar på att få åka hem. Bussen hämtar oss om ca 1 timma och sedan blir det buss ca 1½timma innan vi är framme på flygplatsen ungefär 2 timmar innan planet ska gå. Sedan blir det en mellan landing i Dubai tror jag det var innan vi åker hemåt igen!

Känns ganska så skönt att få åka hem! Fastän att det har varit riktigt bra är 2 veckor ganska så länge! Speciellt nu i slutet har hotellet blivit fullbokat, så det är fullt med folk och överallt är det granar och blinkade ljus... Känns inte helt rätt att sitta vid poolen i 30graders värme och titta på en julgran. Ska bli skönt att komma hem till lite vinterväder och förhoppningsvis lite mera julstämning! Vet att jag redan i morgon kommer att ångra att jag skrev att jag lämgtade hem till vädret, men det får jag äta upp då! ;)

Annars har jag inte mycket att påpeka! Tycker dock jag kunde ha fått lite mera färg, men antar att man blir lite "blind" efter ett tag... Tror dessutom att vi har lyckats ganska så bra med packningen, och att vi knappt kommer ha någon övervikt alls! Vilket är väldigt olikt mig! Men kanske är det så att jag lär mig ju mer jag reser?

Kommer sakna värmen, det kan jag säga redan nu, dessutom kommer jag sakna att kunna gå och ta en massage på 1timma för inte ens 75kr. Vi blir väldigt snabbt bortskämda!



Nä, dags att gå ut igen och njuta lite mera utav solen!

Vi syns snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela