Stina

- Si vis Amari, Ama -

För tidigt

Publicerad 2011-12-03 06:13:41 i Allmänt

God morgon!
Känns som om det är mitt i natten, kolsvart ute, men jag lyckades vakna i alla fall, var lite orolig för det.



Igår kväll när jag hade tänkt att lägga mig blev jag såklart ganska så pigg, så fick gjort lite mera innan det var dags att sova. Diska, lagt julgodiset i fina burkar och lite mera småsaker. Önskar såklart nu att jag hade lagt mig redan vid typ 21, men men alltid lätt att vara efterklok! Väldigt skönt idag dock när allt är gjort!

Efter jobbet idag hoppas jag hinna hem och sova lite så jag orkar med festen ikväll, ska ju också packa helt klart. Men känns lite som att jag inte behöver ha med mig så mycket, allt finns ju att köpa och är det så billigt som alla säger så finns det ingen anledning till att släpa med sig en massa i onödan.

Idag är det även sista passet för mig fram tills den 23 december!! Ska bli riktigt skönt och välbehövligt med semester!

Nu blir det till att hoppa in i duschen och sedan äta lite frukost!

Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela