Stina

- Si vis Amari, Ama -

God morgon

Publicerad 2011-12-21 07:25:28 i Allmänt

Äntligen skriver jag ifrån svensk mark! :)
Det är en sak att flyga långt när vi har värmen och 2 underbara veckor att se fram emot, men att sedan flyga hem... Måste säga att det är inte kul, dock gick det väldigt lätt och smidigt, men vad skönt det var när klockan slog 1 inatt och vi landade!
Att det sedan tog ytterligare 2½timma innan vi var hemma i Åsa och sedan en timma till innan det var dags sova kanske bör tilläggas? Då var det ca 20 timmar sedan vi lämnat vårt hotel i Khao Lak.
Dessutom jobbar min mamma dagen idag, så vi hann inte snacka så mycket inatt, så imorse kring 5,30 var det dags för lite morgonfika! :)
Men det gäller att vara effektiv när jag inte har så många timmar här hemma!

Nu tänkte jag se om jag kanske orkar slå in lite julklappar innan det är dags att väcka Sammi och sedan äta lite frukost och sedan börja resa igen!
Denna gången inte alls lika länge. Åker kring 11 och är hemma i Umeå kring 15.

Inatt när vi landade var det ganska så mycket snö på landvetter men ju närmare vi kom Åsa desto mindre snö var det. Får hoppas på mer i Umeå!

Nä, verkar nästan som att Ziba vill gå ut en sväng, så får noga börja med det!

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela