Stina

- Si vis Amari, Ama -

God natt!

Publicerad 2011-12-26 23:54:34 i Allmänt

Var en lugn dag på jobbet idag med, skönt som alltid när man hinner fixa lite!

Efter jobbet hade en en effektiv timma! Hann både dammsuga, diska och plocka lite! Hade tänkt att göra det imån, men aldrig fel att ha det gjort! Tror dock att det behövs städas ganska så rejält, så kanske var bra att ta det värsta lagret idag! :)

Imån är jag i alla fall ledig! Känns som om det var längesedan jag var ledig, men Sammi var ganska så snabb att påminna mig att det inte ens är en vecka sedan vi kom hem ifrån Thailand! Känns dock väldigt avlägset nu, men så är det väl alltid, man kommer snabbt in i vardagen igen!

Lite bilder ifrån resan:

 








Kärlek ♥







Nu är det i alla fall dags för mig att sova!

Sov så gott, så hörs vi imån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela