Stina

- Si vis Amari, Ama -

Halfway there

Publicerad 2011-12-15 02:53:16 i Allmänt

Hej! :)
Vågar knappt skriva hur underbart vi har det. Har förtstått att det kanske inte är det bästa vädret hemma?

Men snart ar vi hemma i snön igen! :) Antligen lite snö!
Har faktiskt längtat ganska så mycket efter snö! Ska bli skönt att komma hem och få lite julkänsla, känns ganska så fel att lyssna på julmusik, se alla julgranar och allt julpynt också är det 30grader varmt ute. Men det är inte en klagan! ;)

Allt flyter på har nere, shopping, massage, god mat, det bästa sällskapet och underbart väder!
Har hunnit med att rida elefanter, sett apor i det fria, snorka med havssköldpaddor och bara slappat ganska så mycket! Helt enkelt perfekt!

Idag blir det till att åka och hälsa på Anna och Robin! :) Taxin kommer och hämtar oss om ca 10 minuter, så vi har precis avnjutit en riktigt god frukost!

Ha det riktigt bra så hörs vi snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela