Stina

- Si vis Amari, Ama -

Jetlaggad?

Publicerad 2011-12-22 04:19:13 i Allmänt

Hej!
Vaknade för typ en timma sedan och har inte kunnat somna om... Tänkte att jag får väl hitta på något då! :)
Blir till att slå in de julklappar som vi köpte i Thailand, så att allt är klart igen!

Gick hur bra hos helst att flyga hem igår, så skönt att komma hem till lägenheten!
 Dock orkade jag inte packa upp allt igår, men kom i alla fall en bit på vägen! Dessutom hade vi tvättat alla våra kläder, så det blir inte mycket tvätt ifrån resan. Senare blev det lite te hos Sarah innan jag verkligen höll på att somna.
Gick hem och fixade lite till och sedan somnade jag!



Similan Island när vi var ute och snorklade!

Håller på att lägga över alla kort till datorn, glömde ena kameran hemma i Åsa, men den är påväg upp nu, så inom snart kommer det lite mera bilder!

Hörs lite senare, nu blir det julmusik och julklappsinslagning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela