Stina

- Si vis Amari, Ama -

Thailand!!

Publicerad 2011-12-09 03:00:50 i Allmänt

Hej!

Hur ar det hemma? Har ar det helt underbart, en massa sol och varmt och gott!

Ska precis ata lite frukost innan det ar dags for att sola lite mera och bada annu mera! :)

Gick riktigt bra att flyga ner och fortsatt latt och smidigt att ta sig till hotellet. Bor en bit utanfor Khao Lak, men finns liet smaaffarer har ikring ocksa och som vanligt en massa strandforsaljare.
Var inne en svang i Khao Lak harom kvallen men vi var visst lite for sena, sa de flesta affarerna hade redan borjat stanga. Men sjalvklart hann vi kopa lite smasaker! :)
Ikvall blir det in igen da det ar invigning av turistsasongen, sa det ska vara lite extra!

Annars tar vi det ganska sa lugnt, dricker gott, ater gott och bara njuter!

Ska nog kanske springa och kopa mig en solhatt innan det blir stranden idag, har lyckas branna mig vid harfastet...

Ha det bast!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2011-12-09 08:19:15

Härligt det låter!!! Själva var vi på Neas julmarknad igår... Tipspromenad, bollkastning, lite fika, barnen sjöng fint- i hällregn och storm!

Njut!

Postat av: pessys

Publicerad 2011-12-09 08:53:24

Vad händer hos dig just nu? :D

Kramisar på fina dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela