Stina

- Si vis Amari, Ama -

Torsdag

Publicerad 2011-12-01 07:25:44 i Allmänt

God morgon!
Hoppas att ni sovit gott?! Sammi ligger fortfarande och snarkar! :)
Idag är det dags för lite julbak! Äntligen skriver jag på det.
Annars är det lugnt, börjar jobba vid 15, så det är en hel del som ska hinnas med.



Nä, vi har inte tänkt att baka så mycket utan bara lite smått. Rischocklad, ischocklad och knäck är målet.

Igår blev det en riktigt bra dag, fick prickat av det mesta på lista och det känns underbart!
Dessutom kom Sammis familj hit på kvällen och vi hade lite kalas! Senare på kvällen blev det en liten utgång, jag var dock inte med så länge utan åkte hem vid 12 igen.

3 jobb pass kvar innan det är dags att åka, längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela