Stina

- Si vis Amari, Ama -

Dag 1

Publicerad 2011-01-31 21:44:35 i Allmänt

Idag var det alltså först jobb hos Sarah, sedan hem fixa i ordning lite snabbt och sedan kom Lollo hit!! :) Hon har varit i Egypten och sedan hemma i Göteborg, så vi har inte setts på över 1½ månad... Alldeles för längesedan... Så det var riktigt kul att ses igen!!

Annars har det varit en bra dag, bättre och lättare än jag trodde... Började dricka måltidsersätting i morse och har tänkt att göra det ett tag nu, inte bestämt hur länge utan jag ska känna lite på det... Men som sagt det var lättare idag än jag trodde... Känns dock ett ganska så stort sug efter något, men det försvinner säkerligen imån eller på onsdag!! Och det är framförallt det som jag vill ha bort... Jag kan äta typ hela tiden, och det är inte alltid så bra... ;) Men jag ska alltså testa och se, kanske är det skitjobbigt imån eller så känns det helt okay, och då fortsätter jag... Känner dock att jag nog har druckit för lite vatten, för mitt huvud är ganska så tungt, men det får bara bli mer vatten imån!


Just nu testar jag Nutrilett, men ska se lite vad som finns, kanske byta? Har ingen koll på vad som finns i denna värld!! :)
Nä, nog tjat som detta, men för att tillägga något så är jag själv ganska så spänd på hur detta ska gå? Och hur länge jag kan klara det...

Nu blir det slapp innan det är dags att sova lite! Ska läsa i min bok, som jag började med för en evighets sedan...

Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela