Stina

- Si vis Amari, Ama -

Fredag!!

Publicerad 2011-01-21 08:53:20 i Allmänt

God morgon!
Hoppas att ni har sovit gott? Det har jag gjort, helt underbart att få sova i min säng, bredvid den bästa!! :)

Igår till middag blev det ugnsbakad fläskfile med kokt potatis och brunsås! Blev riktigt bra tycker jag, eller framförallt såsen, det viktigaste utav allt!!

Sedan gick vi en lite sväng till Coop för att köpa lite onyttigt innan vi gick hem för att kolla handbollen...



Som igår lyckades bli väldigt spännande... Men det slutade med att Sverige vann!! :) Yeay!

Efter det blev det lite film, och sedan somnade jag... Jag är världelös på att se film...
Men denna var inte så bra, så jag kämpade inte direkt för att vara vaken! Burn after reading tror jag den hette...

Nu blir det lite halvslappt här hemma, innan jag ska ut och promenera för att sedan åka vidare till jobb... Idag blir det 13-18.

Hoppas att ni får en grym fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela