Stina

- Si vis Amari, Ama -

God morgon

Publicerad 2011-01-26 07:28:42 i Allmänt

Hoppas att ni har sovit gott? Det har jag gjort, inte så länge men väl! :)

Efter jobbet igår så åkte vi hem till en jobbkompis där det var knytkalas, som blev väldigt lyckat. Mina ost och kex passade perfekt, för mat fanns det tillräckligt!! :)

Det blev en hel del vin och snack innan jag började bli trött. Kollade då mobilen, den var typ 1,30. Sarah hade också skickat meddelande för att se om jag ville jobba idag, och var ju klart att jag ville det!! :)

                         Några få bilder:                      
                        

                        

                         

Nu ska jag fixa klart mig det sista innan det är dags att jobba.

Ha en grym dag, så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela