Stina

- Si vis Amari, Ama -

God morgon underbara tisdag!

Publicerad 2011-01-11 09:12:27 i Allmänt

Hoppas att ni har sovit gott? Som vanligt har jag gjort det, men är fortfarande trött...
Vill bara att min förkylning ska bryta ut ordentligt och så att den sen kan försvinna... För jag antar att det är något virus någonstans som gör att jag inte blir pigg... Har ju ändå varit trött i kanske 1 månad nu, men det försvinner säkerligen snart! :)

Igår blev det ju pizza till middag, men glömde av att ta några foton på hur den blev och när vi gjorde den! :) Vi testade en ny deg denna gången, så tyvärr blev den lite torrare än vanligt, men den slank ner i alla fall!! :)

Idag ska jag få jobba!! Yeay! ;) Och efter det ska jag göra något som jag har längtat något enormt efter... Ska äntligen åka hem en liten sväng! Ska bli helt underbart!! :)

Egentligen tycker jag inte om att åka på kvällen, jag vet att hela dagen idag kommer att kännas toklång... Skönare att åka på morgonen, direkt när jag vaknar, så när jag kommer hem är alla vakna, och jag får ändå sova hela natten med Sammi!!

Nu är det i alla fall dags för mig att göra mig klar det sista, och även lägga ner de sista sakerna i resväskan innan jag måste åka iväg och jobba! Önskar såklart redan nu att kl var 22,15 så jag hade landat hemma!!

Ha en riktigt bra dag!! Kommer nog inte att bli något mera bloggande idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela