Stina

- Si vis Amari, Ama -

Jul påväg ut...

Publicerad 2011-01-06 16:25:42 i Allmänt

Ja, idag är det dags för oss att städa bort julen... Sovrummet är strax klart, nybäddat med lite fräscha våriga färger, dessvärre säger inte vädret att våren är påväg, men men, det dröjer säkerligen bara några månader!! :)

De andra rummen får nog vänta lite, är sjult omotiverad, känner bara för att lägga mig i sängen se lite lätt på en film och sova, känner mig fortfarande lite konstig och trött... Förhoppningsvis går det över nu, känns som om jag har haft förkyldning tillräckligt länge nu. Jag blev ju förkyld i typ slutet av november och har varit det sedan dess, förutom kanske 5 dagar...

Något som är mindre kul är ju all tvätt som blir, alla sängkläder, alla gardiner och handdukar, jag längtar inte tills nästa gång det är dags att tvätta... Men ska såklart försöka göra det i morgon så att det fösvinner så fort som möjligt!

Blir ingen bio idag heller, antagligen blir det imorgon, och då blir det The Town. Verkar vara riktigt bra!



Nä, dags att göra klart sovrummet, kanske blir jag lite mer motiverad om jag ser att ett rum är klart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela