Stina

- Si vis Amari, Ama -

Lördag?

Publicerad 2011-01-06 10:23:27 i Allmänt

Underbart men helt fel med helt lediga dagar mitt i veckan... Kanske ska det kännas som söndag eftersom det är en röd dag, eller?

Nu har jag i alla fall börjat vakna till liv, sömnade igår vid typ 18 eller liknande och sedan var det mer eller mindre sömn sedan dess... Funderar lite på att gå och lägga mig igen för jag känner mig fortfarande inte helt pigg...
Det blev alltså ingen middag eller fika hemma hos Sarah igår... Förstår inte hur jag kan vara såhär trött?

Kan tänka mig att allt snöande som har varit i söder nu är här uppe, det blörjade snöa lätt igår, och snöade i princip hela dagen fast väldigt lite... Men nu har det kommit igång rejält. Graderna har typ sjukt 10, igår hade vi runt -19 men nu är det bara -9!! ;) Sjukt vad snabbt jag anpassar mig mig vid vädret ändå tycker jag. Annars har jag alltid varit den som har frusit, spelar ingen roll vädret, utomlands har jag gått i byxor när det endast har varit 20 grader... Nu tycker jag nästan om kylan, så länge det inte blåser.

Senare idag funderar vi på att gå på bio, Harry Potter... Men får se hur det går, har ju varit på tal om det några gånger nu!!

Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela