Stina

- Si vis Amari, Ama -

Mätt och belåten!

Publicerad 2011-01-04 23:00:56 i Allmänt

Dagen har varit lugn som vanligt numera!! :) Jobbade mellan 7,30-15,30... Åkte sedan hem för ett lite värmande bad!! Alltid lika skönt, och när man är förkyld, som jag har varit typ de sista månaderna nu, är det helt perfekt!
Självklart har jag i lite eucalyptus droppar, så blir det lite lättare att andas sen!! :)

Senare gick jag hem till Vera, blev en massa te drickande och som vanligt hamnade vi vid köksbordet och tjötade.
Väl hemma lagade jag lite mat, både matlådor och middag. Helt perfekt att göra en massa extra mat när jag ändå lagar, då finns det alltid i frysen, samt att man kan ta med till jobbet!

Nu är det dags att gå och lägga sig, eller för mig i alla fall... Ska börja jobba 7 imån, så måste hinna sova mina timmar! Samt att jag har sprayat ungsrengöring i ugnen så den ska rengöras också! Alltid kul att komma på det på kvällen, mindre kul på morgonen!!

Imån får vi se vad som sker, känns ju som om det är fredag, men icke sa nicke!! Kanske ska alla våra julsaker ut? Eller så får det lov att vänta lite till...

Hur som helst, sov så gott!

Vi hörs imån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela