Stina

- Si vis Amari, Ama -

Natti natti

Publicerad 2011-01-24 21:32:42 i Allmänt

Väl hemma ifrån stan, och ja, det blev middag!! :) Och dessutom min favorit, kina!! :) Riktigt gott detdär alltså!! :) Undra hur det skulle gå för mig om jag åkte till Kina eller Thailand? Tror jag ska skulle leva vid alla gatukök och bara äta hela tiden!! Tror dock inte att det skulle sluta så bra... ;)




På vägen hem stannade vi till hos Vera och Yousef på en kaffe/te...

Nu ska vi hoppa i säng och sätta på film... Jag försökte få Sammi att vi skulle gå på bio, men han orkade inte det idag... Han var lite för trött... I morse när hans klocka ringde, sa han direkt:
- Va? Redan? Stina, kolla vad klockan är...
Han somnade nog lite sent kanske??

Men sov så gott, så hörs vi imån!!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-01-24 21:45:06

Mysigt ställe och gott... Eller blandar jag ihop ställena? :)

Postat av: Stina

Publicerad 2011-01-25 08:42:20

Nädå, du har helt rätt!! :) Och riktigt gott!

Postat av: Anna

Publicerad 2011-01-25 14:50:01

Mmm, det var inte dumt alls... Längtar tillbaka... inte just till det stället då kanske, utan Umeå och Er!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela