Stina

- Si vis Amari, Ama -

Sket väder...

Publicerad 2011-01-28 08:53:03 i Allmänt

God morgon fredag!! :)
Håller på att göra mig i ordning lite samtidigt som jag verkligen inte känner för att gå ut idag...
Det är varmare än på länge, men samtidigt blåser det och det ser riktigt kallt ut... Men vad gör det? Ut måste jag ju!! :)

Igår var det en lugn dag, äntligen fick jag sova mig lite piggare!! :) Var en sväng på stan och köpte lite saker, dock endast en sjal till mig!! Men en riktigt fin en! 

                   

Sedan till middag, och för en gång skull så lyckades jag med min lasange... Eller den såg ut som lasange brukar göra, bara lite svartare!! ;)
Jag gjorde till och med min egna sås, jo jag vet tokenkelt!!! Tror att det kan ha varit det som gjorde att den blev bra?!

                    

                    

God blev den i alla fall och det var det viktigaste!! :)

Idag är det bara jobb som gäller... Först på polishuset och sedan vidare till Willy:s. Nu är det dags att fixa sig klar och snart gå ut, blää....

Hoppas att ni får en riktigt grym fredag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela