Stina

- Si vis Amari, Ama -

Söndagsmorgon

Publicerad 2011-01-23 08:44:21 i Allmänt

God morgon!
Hoppas att ni har sovit gott?
Jag tycker att jag har sovit för lite... Somnade vi 2 och sedan ringer klockan vid 8, vissa dagar är det helt okay, och för många är det normalt med 6 timmars sömn, men inte för mig, jag behöver mer!! :)

Igår kom som sagt Sammis kompis, hennes kille skulle ha kommit också men han hade fullt upp... Vi satt och snackade en massa, och sedan blev det en sväng på stan.
Jag var bara inne och tog en drink innan det var dags att åka hem, annars är det lätt att det blir för sent, och då är det inte kul att jobba...


Bjöd på lite efterrätt hemma hos oss innan... 

                                          Lime cheesecake
           

                  

Tesa bjöd på denna på sin examen, men måste tillägga att hennes var mycket godare, trots att hon inte hade någon passionsfrukt på!! ;) Men ner gick den!!

Nu blir det lite frukost för mig innan jag ska iväg och jobba.

Önskar er en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela