Stina

- Si vis Amari, Ama -

Tisdag

Publicerad 2011-01-25 12:10:33 i Allmänt

Hej på er!

Hur står det till idag?
Här lyser solen och allt känns helt perfekt idag!! :) Förutom en sak, jag har kommit i orytm, så jag känner inte alls för att gå till jobbet idag... Igår var den dagen jag ville jobba... Men men vad gör det? Det blir bra så fort jag kommer till jobbet!

Nu på morgonen har jag bakat lite chokladbollar, stekt köttfärs som jag ska ha till mina piroger som jag hoppas jag ska göra imån och sedan titta på lite Unga Mödrar... Seriöst alltså, vad sne jag kan bli på vissa utav mammorna... Men det tar vi en annan dag...

Men snart är det dags att åka till jobbet och efter det ska jag iväg med några tjejer ifrån jobbet på lite knytkalas!! :) Ska bli riktigt trevligt! Jag hade tänkt att baka eller göra något annat, men eftersom min ork att göra något har gått iväg ska jag ta med mig ost och kex! :) Lagom avancerat!!

                          

Men ha en bra dag, så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela