Stina

- Si vis Amari, Ama -

Torsdag

Publicerad 2011-01-27 06:22:55 i Allmänt

God morgon!!
Gick relativt lätt att gå upp i morse, men jag får erkänna att jag är lite trött... Men det känns som sån vanligt trötthet som jag brukar ha på morgonen... Trött när klockan ringer och efter ett tag blir jag pigg igen!!

Idag är det jobb fram till kl 11 som gäller... Efter det tror jag att jag ska åka hem och sova lite... Men säkerligen kommer jag att vara pigg då, så då kommer inte det vara aktuellt!! Annars blir det kanske lite bak eller något sådant...
Lite senare i eftermiddag ska jag tvätta också! Riktigt skönt när det inte finns så mycket tvätt, så det går snabbt!
Måste bara tvätta lite jobbkläder egentligen.

Nu måste jag i alla fall göra mig klar för att åka till jobbet. Ha en grym dag, så hörs vi senare!


Kommentarer

Postat av: Jenny izzadora

Publicerad 2011-01-27 07:21:00

Fin blogg gumman =) kramis & ha en bra dag!!!

Postat av: Jenny izzadora

Publicerad 2011-01-27 07:21:50

ja får läga till dig på länkar så ja får kolla in oftare på din blogg :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela