Stina

- Si vis Amari, Ama -

Trött

Publicerad 2011-01-26 21:22:40 i Allmänt

Vilken lång dag det har varit! :)
När jag var påväg hem, efter att ha jobbat hos Sarah ringde Willy:s och behövde hjälp, och det tackar jag ju såklart inte nej till...

Var ganska mycket att göra så jag hann inte riktigt känna att jag var trött, vilket var väldigt bra... Men när jag kom ut ifrån jobbet och gick emot bussen kom tröttheten...
När jag kom hem låg maten på tallriken!! Helt underbart! Och dessutom en utav mina favoriträtter, speciellt när jag är trött... Hamburgare och pommes!!

Är det någon annan som gillar vissa speciella rätter vi olika humör? Alltså inte bara bakispizza!! ;)


                      

Efter ca 4 timmars sömn i natt och 11 timmars jobb idag börjar jag nu känna att jag är ganska så trött, så det blir sängen redan nu!! :)

I morgon börjar jag jobba klockan 7, så klockan ringer före 6...

Sov så gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela