Stina

- Si vis Amari, Ama -

Umeå igen...

Publicerad 2011-01-19 11:59:08 i Allmänt

Har efter 14 timmars buss och tåg kommit fram till Umeå igen... Naturligtvis var det ett annat tåg som hade spårat ur, vilket ledde till att vi skulle åka buss mitt i natten... Men ändå gick det väldigt lätt och smidigt! :) Spelade en hel del på mitt DS och som ganska så mycket... Alla sena kvällar och tidiga dagar har gjort att jag inte sovit som jag har brukar, så det var väl behövligt!

Jag ber om ursäkt för mitt otroligt dåliga bloggande, men jag har verkligen njutit av varje stund hemma och har därför valt att inte "slösa" bort tiden med att sitta framför datorn!
Det har varit full fart hela tiden, och som vanligt känns det som om tiden inte räcker till... Hade velat träffa alla en stund till, plus några som jag inte ens hann se och vissa som jag träffade alldeles för lite... Men tror inte att tiden hade räckt till fastän att jag hade en månad!! :) Typiskt var det bara att min syster är i Thailand så jag kunde inte träffa henne och hennes familj, men det får bli en tripp söder ut snart igen!
Ska nu börja blogga som vanligt igen!

Therese tog examen och är nu Fröken Therese, helt sjukt om jag får säga det!! :) Men fasiken vad grym du är, en riktigt stort grattis till dig!! :)

Nu ska jag tvätta, städa och packa upp mina väskor innan jag börjar att slappa på allvar framför tvn! :) Hoppas att ni alla får en grym dag, så hörs vi senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela