Stina

- Si vis Amari, Ama -

Underbart

Publicerad 2011-01-13 17:02:45 i Allmänt

Förlåt för min unkassa uppdatering!
Jag njuter i fulla drag av att vara hemma! :) Onsdagen var jag barnvakt åt mina 3 systerdöttrar och åkte till mamma som var barnvakt åt mina brorsbarn! Blev lite fika och lite lunch, innan det var dags för handbollsträning med äldsta brorsdottern, Hannah.
Efter det hem till min bror igen och åt lite middag, självklart hann vi med en massa tjöt och lite Wii!! :) Emma hämtade upp mig på vägen hem, också åkte vi hem till henne! Linda kom över så hängde vi lite!

Denna dagen började med frukost hemma hos Emma, mamma, pappa och Ziba kom! Efter det in till stan och en lunch med Linda, Jenny och Tesa, Linda var tvungen att åka hem och vi andra satt kvar ett bra tag och det blev en hel del uppdatering och en massa tjöt och skvaller!! ;)
Sedan begav jag mig till ishallen för att se när Nea hade konståkningsträning!

Nu är jag hemma hos mamma och pappa och vi ska snart äta middag! Bilder kommer upp någon gång när jag har mera tid!!

Ville bara uppdatera er lite! Får se när jag bloggar igen, vill passa på att njuta så mycket som möjligt! Är så sjukt mysigt att träffa alla igen, och imån ska jag träffa Anna, sedan blir det nog fredagsmys som vanligt med mina syskonbarn!! :)

Är så mycket jag vill hinna med, många jag vill träffa... Men försöker mitt bästa såklart att träffa så många som möjligt!

Ha det så bra så länge, vi hörs snart igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela