Stina

- Si vis Amari, Ama -

Välkommen 2011

Publicerad 2011-01-01 15:02:04 i Allmänt

Hallå allihoppa! Och ett riktigt gott nytt år!
Hoppas att ni hade en bra kväll igår?
Både igår och idag har varit riktigt slappdagar hemma hos oss! Eller jag var ju en sväng på stan igår, men efter det blev det tvtittande fram tills att vi skulle åka hem till Sammis mamma!
Där ute blev det riktigt god mat, tacos!! :) Och sedan blev det en massa snack, och en lång väntan på att klockan skulle bli 12 och det nya året skulle komma, eller egentligen var det väl på raketerna! :)



Även denna dagen har varit riktigt lugn... Sammi ligger och sover nu igen! Och jag ska snart åka och jobba! Underbart att vara tillbaka på Willy:s så jag får inventera igen!! ;)


Jag älskar dig

Inte lite irriterande med alla reflexer som är på jackorna...

Hoppas att ni hade en riktigt bra kväll igår, och att ni inte mår allt för dåligt idag?

Men som sagt, önskar er alla ett riktigt grymt 2011!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela