Stina

- Si vis Amari, Ama -

Blixtrar och dunder

Publicerad 2011-07-24 11:02:05 i Allmänt

God morgon.
Sicket väder vi haft och har. Nu börjar det dock lugna ner sig, men sedan typ 19,30 igår kväll så har det blixtrat, åskat och ösregnat om vartannat. Jag till och med vaknade för typ 3 timmar sedan, inte pga av åska utan utav regnet... Men det börjar som sagt lugna ner sig och nu är det uppehåll ute, så det är skönt.

Det komiska är ändå att det första jag började fundera över när det regnade som mest var vilka skor jag skulle ha. Blev irriterad över att jag inte köpt några gummistövlar som jag tänkt så många gånger... Men förhoppningsvis så börjar det inte regna igen och jag kan ha mina vanliga skor! :)

http://annieverse.files.wordpress.com/2008/09/blixt2.jpg

Nä, nu blir det till att läsa ett kapitel innan det är dags att fixa sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela