Stina

- Si vis Amari, Ama -

Dags för sängen

Publicerad 2011-07-18 23:46:32 i Allmänt

Hej,
Promenerade hem ifrån jobbet. Trodde det skulle vara lite kallt, men var riktigt varmt och tungt. Efter ett tag fick jag förklaringen, det började ösregna... Men bara en lite stund så jag hann inte bli så blöt.
Sedan såg jag en liten fågelunge som satt helt övergiven på vägen. Trodde på avstånd att det var en sten, för den satt helt blixtstilla, men när jag kom närmare så jag att det var en liten, liten fågel.



Trodde att den hade trillat ifrån sitt bo, stod och tyckte synd om den en liten stund. Tittade bort och vips hade den flugit iväg. Så den var nog bara ute och testflög, eller hur tror vi så? Att den nu har hittat hem igen! :)

Blev en snabb sväng hemma efter jobbet innan vi gick vidare till Marianne, där även Vera hängde! :) Blev lite te och en massa snack.

Nu har jag precis skummat igen hela användarmanualen till min telefon, undrade lite under vägen om det är någon som läser den? 188 sidor, lite chockad.
Har ett utropstecken i en blå ruta på min dispaly, och den vägrar försvinna... Men verkar inte som om Htc känner till problemet, för det fanns inte med på någon utav de 188 sidorna...

Nu blir det ytterligaren en kopp te innan det är dags för sängen.

Sov så gott!

Kommentarer

Postat av: ninnie

Publicerad 2011-08-08 12:48:42

Hej! Jag har samma problem med det där med en blå ruta och ett utropstecken, har du löst det än? :)

Isåfall hur gjorde du? Vill verkligen få bort den!

Postat av: Stina

Publicerad 2011-08-08 20:13:07

Hej,

Jag har löst det. Mailade till Htc och dom säger att man ska stänga av telefonen och ta ut batteriet. Sedan så försvann den. Sedan har den kommit tillbaka en gång, gjorde samma sak igen och då funkade det också! :)

Hoppas det funkar för dig med!

Postat av: Anna

Publicerad 2011-09-07 13:16:49

Alltså, jag måste få fråga. Vilken modell på htc-telefon har du? Jag har samma problem med den blå rutan, och började fundera varför den ploppar upp där på min telefon lite titt som tätt men inte på min sambos telefon. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela