Stina

- Si vis Amari, Ama -

Fullt ös

Publicerad 2011-07-25 21:26:01 i Allmänt

Hej!
Hur mår ni? Här har ni en som är lite trött idag. Fullt ös på jobbet idag, tror knappt jag hann med hälften av det som skulle göras eftersom det hela tiden kom saker emellan, men samtidigt är det roligt att det finns att göra! :)
Vid 12 var det, såklart, en tyst minut för alla de drabbade i Norge. Helt sjukt det som hände. Lika hemskt varje gång jag öppnar tidningenoch läser alla döda och de saknade.

Mina tankar går till de norska folket, alla skadade och sörjande.


Varken Sammi eller jag var så sugna på att laga mat idag så det slutade med en pizza, kanske inte det nyttigaste eller det godaste, men det funkar, vi blev mätta i alla fall! :)

Nu har jag kommit hem, packat upp lite mat som jag köpte och sedan har jag betalat alla räkning, underbart att det är gjort! :) Mindre kul att betala dock... Men men, det är ju ett måste.
Först blir det en dusch och sedan tror jag att jag fortsätter med film temat. Att somna till en film är aldrig fel tycker jag inte.

Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela