Stina

- Si vis Amari, Ama -

Nedräkning

Publicerad 2011-07-09 09:08:01 i Allmänt

God morgon!
Idag är det alltså mitt sista pass innan semestern, ska bli så skönt! :)
Håller på, som vanligt, att fixa och trixa lite här hemma. Diskade och plockade undan i natt, men fortfarande lite små saker kvar! :) Alltid skönt att ha det gjort.
Efter jobbet blir det lite handling oc sedan hem för att städa och packa. Jag hoppas att jag kan somna gott ganska så tidigt, för inatt bär det av på roadtrip! :) Ska bli riktigt nice.



Igår hade vi trevligt, satt ute, drack och tjötade lite. Blev inte så sent för mig eftersom jag har tagit på mig jobb idag, lite tråkigt igår, men väldigt skönt idag att jag inte var kvar.

Nä, dags att ta tag i dagen och fixa sig!
Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela