Stina

- Si vis Amari, Ama -

Ny vecka

Publicerad 2011-07-25 09:43:16 i Allmänt

God morgon!
Lön idag, för många, kommer nog bli fullt upp på jobbet tror jag! Hur mår ni annars?
Jag mår bara bra, min förkyldning är nästan helt borta så det är skönt!
Igår var det heldag på jobbet, 12,30-21,30 när jag kom hem stod middagen på bordet! :) Det blev köttbullar, potatis och brunsås! Dessutom var garderoben fixad. Den gick sönder när vi var på raodtrip, och sedan dess har det varit ett kaos hos oss, och nu äntligen är allt fixat! Sammi hade hängt in allt fixat upp alla väskor! Nu ska det bara organisears lite och några saker ska ner till källaren, sedan är allt som det brukar vara! :) Hatar när det är oordning, och speciellt när det är något som man inte kan göra något åt direkt... Riktigt skönt att det äntligen är borta! :)

Lite senare på kvällen blev det film, Not you again.



Någon som har sett den? SOm vanligt, så somnade jag mitt i filmen, så det blir till att se den en annan gång! :)

Nu måste jag skynda mig och sedan gå till bussen!

Ha en riktigt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela